sötnos

Tjabba! :)
Blev ett besök hos bvc imorse som sagt, Alexander hade ökat i vikten till 4896 gram. Förra veckan vägde han 4432.. inte så konstigt han ökar, med tanke på hur mycket han äter. :D När vi var på sjukhuset så ökade han ju 154 gram på ett dygn dessutom.. :) Våran lilla bjässe! Snart är han uppe på 5 kg! Sen hade han ökat liite i längden också, han var 55,5 cm nu. :)
Nätterna är fortfarande mestadels lugna, han brukar oftast sova och vakna när han vill ha mat, sen somnar han igen.. men några nätter nu har han varit lite grinigare. Jag vaknar av att han gnäller och jag tar upp honom i famnen, då somnar han nästan på en gång.. så kan jag lägga ner han igen, då händer det att han vaknar och gnäller igen. Verkar som att han är i behov av närhet, fast han sovit bredvid mig dessutom. :) Hände samma sak nu för bara en liten stund sen, så nu ligger Viktor och myser med han. Lillhjärtat.. är både lite mammig och pappig av sig tror jag. :)

Efter bvc idag blev det entripp hemåt, sen åkte vi tillbaka till hofors. Vädret var ju såå skönt idag, jag gillar hösten när det är såna här fina soliga höstdagar. Blev en ganska lång promenad med Viktor, Persson och en sovande Alexander i vagnen.
BTW, igår var Alexander med i arbetarbladet och gefle dagblad! Och imorron är han med i annonsbladet, så håll utkik ni som får den tidningen. ;D

Nybadad för några dagar sedan :)





Busig Alexander. Haha, låg och viftade och grejade med armarna. ;D






Hihi :)




VI idag :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0