shopping

Hallåå!
Ja, precis som rubriken lyder så blev det en del shopping idag. :) Drog till köpis med Camilla, Viktor och självklart Alexander :)
Camilla inhandlade en ny mobil bland annat, då hon tappade sin på heartan i fredags, attaans ;p Själv handlade jag två bodys till hjärtat, sen en scarf, ett par jeans och två tröjor till mig själv. :) Har fasen inte handlat kläder på år och dag känns det som. Blir lätt så när man varit gravid också, det var inte så aktuellt att gå och shoppa då. Jag har iallafall gått ner alla kilon som jag gick upp under graviditeten. :) Vägde ju 53 när jag blev gravid, gick sen ner ganska snabbt till 51.. sen när jag vägde mig någon vecka innan förlossningen så vägde jag 65, så 12 kg sammanlagt. Idag när jag vägde mig så stod vågen på 52.9.. Dock är ju magen inte det vackraste precis, den ska finslipas! :P

Fredag och helg imorron, vad händer för er? Inga planer här än så länge. :D

Slänger upp dessa bilder som är från löningshelgen i januari, apropå mage så var jag nog runt vecka 11-12 där å hade knappt någon mage ännu :)

GODNATT!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0