naatti

Hallojs!
Ännu ett sent inlägg av mig, verkar bli en vana numera som sagt.. kikade på Idol för en stund sen, helt rätt personer som gick vidare tycker jag. :)
Annars idag blev det bvc igen. Alexander växer så det knakar, idag vägde han 5300 gram och var 57,5 cm lång. Vår bjässe det. :) Inte så konstigt heller, som han äter och äter.. varannan timme vaknade han inatt igen och var hungrig. Han har då inte ärvt sin aptit efter mig iallafall, den har han efter Viktor. ;) Visst, jag älskar mat, men jag har svårt att få i mig alldeles för mkt.
Lite senare idag tog jag och Viktor en promenad med honom.. känns verkligen att hösten är här nu, och lillen fick inviga sin söta overall som han fått av Sarah. :D

Nu ska jag ta nåt att äta, sen krypa ner. Får se om jag hinner mata hjärtat innan.

Naaatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0