bvc osv

Heeeey! :)
Känns som att det alltid blir sena blogginlägg för mig numera, dagarna är det ofta så fullt upp på att jag inte hinner sitta vid datorn.
Iallafall, idag var vi på vårt första besök på bvc med Alexander. Satt och pratade lite, fick två intressanta böcker.. går där vid smassens som har en öppen förskola också, riktigt mysigt och trevligt ställe verkar det vara! :) Kommer ju tillbringa en del tid där framöver eftersom vi kommer besöka bvc ungefär en gång i veckan, sen tänkte jag vara med i föräldragrupperna också som kommer att bli. Ska bli skoj att träffa fler föräldrar med sina små bebisar. :) Anmälde oss också till en babymassage som börjar i november, skulle tydligen vara populärt och verkade riktigt intressant.

Efter det besöket åkte vi direkt in till gävle för att göra en hörselkontroll på Alexander. Inga problem där. :) Därefter blev det en tripp till köpis, vi mötte upp Viktors pappa. Så fick Alexander träffa sin farfar för första gången också. :) Han bjöd på lunch, så fick vi lite fina kläder av honom till Alexander. Så köpte han även en babymonitor till oss, som vi åkte dit för att köpa själva egentligen, men han envisades såå.. tusen tack! :))
Nu ska jag bli hoforsbo för en vecka också :P Jag, Viktor & Alexander ska bo i Viktors pappas hus pga att han ska åka till grekland en vecka. Så imorron far vi dit. Internet finns ju där med, så uppdateringar kommer iallafall. :)

Men nuu väntar jag på att lillen vaknar så jag får amma, sen ska jag sooova.
Godnatt på er alla! :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej. Har glömt tittat in på din blogg och fick höra på omvägar att du fått bebis nu :) Stort grattis och hoppas förlossningen gick bra. Undrar du något så får du gärna fråga! Hoppas det ska gå jätte bra för er. Du får hälsa grattis till Viktor också.



Ni har en underbar tid framför er!!

2010-09-14 @ 10:39:53
URL: http://angelicasgraviditet.blogg.se/
Postat av: Sandra

Babymassagen är verkligen jättemysig! :)

2010-09-14 @ 15:21:18
URL: http://sandraspjuth.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0