<3

Varit en skön å lugn dag, jag & Camilla tog en promenad runt kvarteret med Alexander. Blev pizza och idol senare på kvällen. Nice nice!
Ska strax ta och sova, lillprinsen sover redan sött i sin säng. Han fick mat för lite mindre än en timme sen, så visar sig när han vaknar igen och är hungrig.
När jag och Camilla var nere och kikade Idol ikväll och Viktor var på övervåningen med Alexander, så längtade jag tills han skulle höra av sig och säga att jag var tvungen att komma upp för att Alexander ville ha mat.. hihi, så fäst är jag vid den lille krabaten! Älskar han såå oerhört!

Lite nytagna bilder.



Alexander och hans morfar.



Alexander och hans mormor.






Vi tog oss en tupplur häromdagen. ;D




Alexander och morbror





Alexander och moster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0