tröttast

Hej lördag!
Blev aldrig nåt skrivande av mig igår, tiden bara drog iväg.. Blev iallafall en promenix med Alexander på eftermiddagen, så på kvällen kom Sarah hit. Vi och Camilla kikade Idol, sen blev det femkortspoker och JAG VANN!
För övrigt tycker jag Linda borde åkt igår.. hon har ju för 17 vunnit popstars för länge sen, hon har gjort sitt. Inte mer än rätt att hon åker ut! Istället blev det Sassa.. jaja, de jag för tillfället tycker är lite bättre än de andra är, Daniel, Jay & Alice.

Trist regn och rusk-väder idag.. får se vad som sker, blir så trött av det. Sen är jag ju redan trött innan också, blir ju fortfarande väckt varannan timme om nätterna av en viss lilleman. :D
Han ligger och sover på min säng nu, tror jag ska krypa ner bredvid honom ett tag iallafall, får se hur länge man får sova. :)

Kommer fler bilder snart också, jag lovar. :) För övrigt mår han jättebra.. en glad liten kille som börjat flina jättemycket. Finns det något härligare än att se sitt barn le? Blir helt glad i hela kroppen :)

Nu verkar det som han vaknat, så ska gå dit och kika läget. Blir nog bara en promenad med han senare, å film ikväll antar jag.

Ha en fin lördag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0