tröööött!

Ja, det är jag nu.. ruskigt trött! Men inatt ställer vi tillbaka klockan en timme, så man får ju sova en timme extra. :D Usch, lite huvudvärk fick jag också.. jag som verkligen har aldrig ont i huvudet, går nog att räkna på en hand de gånger jag haft ont i huvudet. Å då skojar jag inte heller :p
Varit en rätt seg lördag måste jag säga.. iallafall förmiddagen, sen tog jag en promenix med Camilla å Alex, då blev det bättre :)
Ikväll har vi kikat lite tv, och såg precis klart den där gamla filmen "Ghost", med Patrick Swayze och Demi Moore.. sett den nån gång för länge sen bara. Faktiskt ganska bra! Men såå sorglig i slutet, så jag började böla :p

Nej nu orkar jag faktiskt inte skriva mera idag.. ögona är för tunga.
Godnatt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0