trevlaans :)

Goder kväll!
Sitter här och är riktigt trött för tillfället. Alexander somnade nyss, dock vaknar han nog om en stund och vill ha mat.. men går nog och lägger mig strax iallafall, får vi se om jag hinner somna. :)
Idag for jag, Alexander och Viktor till storvik och hem till Viktors jättetrevliga vän Elin! :) Hon fick se lillen, sen klippte hon både mig och Viktor också. Jag ville bara toppa mitt lite, å klippa upp det, samt finslipa luggen lite.. men det blev bra å jag blev nöjd! :) Helt gratis dessutom, tusen tack! :D

Släppte sen av Viktor vid bussen, å jag och Alexander åkte hem. Så nu ikväll kom Lisa förbi, å fick även hon träffa Alexander för första gången. :D Skoj att träffa henne med, som jag inte gjort på ett tag.

Sen har det varit en riktig tv-kväll.. paradise hotel och bonde söker fru. Sen Berg flyttar in och Välkommen åter. Eller ja, de två sistnämnda kikade jag bara halvt på.. vilken tv-nörd jag låter som :P Mer datanörd isf, måste jag säga! Men det beror väl på. ;D

Några kort blev knäppta ikväll med, på mig och älskling, bjussar på dom! :)








Kommentarer
Postat av: LillSanna

Åå vilka goa bilder! Han är så söt så man smälter :)! Ha det bra gummman! Kramelikram på dig!

2010-10-14 @ 12:18:03
URL: http://sannawelen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0