sweet. :)

Hejsan!
Passar på att skriva nu medan lilleman sover, själv tänkte jag strax slå igång nån film och bara ta det lugnt. :) Blev aldrig öppna förskolan idag, jag kände mig så seg och trött imorse.. då känns det bättre att åka dit nästa vecka någon dag istället, när man är på mer humör för det. Har ju regnat hela dagen också, blev en sväng till ica med pappa bara.. någon promenad med lillen blev det aldrig idag pga regnet, men vi ställer in oss på att det blir en imorron istället. :D
Har beställt hela säsong 1 av Gossip girl btw, från cdon.com. Det ser ut som den kommer imorron, då blire väl marathon med Camilla antar jag. :D Jag har ju sett nästan hela säsong ett redan, förutom de sista avsnitten.. missade de, å sen har jag inte alls blivit att följa det mer. Camilla har ju bara sett några av de första avsnitten, så då blir det bra att hon får se mer av första säsongen med. Men serien är ju sjuukt bra, så fort vi sett klart den här säsongen blir det att beställa nästa! Inte så fasligt dyrt heller..

Blev några kort på Alex idag med den söta mössan, som han fick av Sarah :)






Kommentarer
Postat av: sirpa

han är så otroligt gooooo

2010-10-19 @ 23:07:07
URL: http://hhannadror.blogg.se/
Postat av: Sarah

Gud vad han var söt i den då ! Coolingen ! <3

2010-10-20 @ 13:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0