sundaayy

Hoho! :) TJENA!
Uppdatering här, fy på mig som aldrig skrev igår. Skärpning! :P
Hm, vad har hänt sen sist då? Igår eftermiddag blev det en promenad för mig och lillen till farmor, som hade stickat en jättesöt tröja och raggsockor till honom. Tack tack tack! :) Sen kom även Viktor dit, och vi tog en promenad hem. Blev bara lugnt resten av kvällen framför tvn..
Nu ska jag, Camilla och Alexander strax bege oss till ica och handla lite, senare kommer Sarah och umgås. :))

Trevlig söndag på er alla!

Slänger upp dessa bilder, de första är från idag i babysittern. De andra är från iförrgår när han hade badat å jag gjorde en snygg tuppkam på honom! :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0