sova?

Ojoj, vad klockan är mycket nu! Dags att sova snart? Har hållt mig vaken och kikat på gossip girl med Camilla. Alex har sovit sen 10tiden, har en stark känsla av att han vaknar snart och är hungrig. :)
Han var ju såå söt idag när jag ammade honom å han började bli färdig, då hade han bröstet lite halvt i munnen, medan han kollar mig in i ögonen. Så ser det ut som han ler, jag tar ut bröstet å han har världens smile medan han kollar på mig. :D Mysbebis, vad jag älskar dig!
För övrigt var Sanna här idag och hälsade på, treevligt var det! :) Alexander fick en jäättefin gosdjurshund av henne, samt ett par vantar. Tack tack tack gumman! <3

Som sagt, det var gossip girl med Camilla ikväll, å en del ögongodis.

T.ex han..

GE MIG!!!! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0