sjuk..

Hej!
Söndag eftermiddag, å här sitter jag all by myself och känner mig sjuk. Det började inatt, jag kände mig riktigt fryssen, å ena stunden svettas jag istället.. inget halsont eller förkyld eller nånting annars. Funderar på om jag kan ha fått mjölkstockning? :S För jag är öm i det högra bröstet också, så äre lite rött.. dock har jag hört att man ska ha knölar då också å det har jag inte. Nån som haft det som vill dela med sig ? :) Kan ju även vara så att jag är öm för att jag klämde ganska hårt på bröstet för några dagar sen, fick för mig att jag fått för lite mjölk och skulle se om det kom ut nåt.. så förhoppningsvis äre bara för att jag var lite hårdhänt mot mig själv :P Jaja, får väl höra på bvc på tisdag annars, ska ju dit igen då.
Viktor kommer hit lite senare, ska bli skönt med lite avlastning när jag inte mår hundra, samt någon som passar upp på mig. :D höhö.

Just nu är lillhjärtat ute och går med mormor å morfar (mamma å pappa). Känns konstigt att vara här hemma utan honom, det är första gången.. annars har ju jag bara åkt iväg nån snabbis och handlat emellanåt.
Vi hade sån ögonkontakt imorse också, efter att jag ammat honom.. han kollade mig rätt in i ögonen, hur länge som helst kändes det som. Sen log han mot mig emellanåt också :) Underbara underbara känsla.
Han sov med mig imorse med, så himla mysigt när jag var fryssen att få ligga tätt intill han jag älskar mest på jorden.

Nuu blire vila en sväng!
Ha en fin söndag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig. Längtar tills jag får träffa den lille :-)) I jul kommer jag på besööök.

2010-10-31 @ 23:25:24
URL: http://lindasmith.blogg.se/smith
Postat av: Anonym

Hehe ;) Jo jag har träffat en men vi är inte tillsammans då han är borta i Afghanistan just nu och kommer hem på Torsdag. :-) Så vi får se hur allt känns sen med allt. Man ska aldrig hoppas på för mycket. Men klart jag gör, han är en toppen kille. Själv då har du träffat nån? Puss

2010-11-01 @ 20:14:29
URL: http://lindasmith.blogg.se/smith

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0