öppna förskolan

God afton!
Idag åkte jag, Camilla å Alexander en sväng till öppna förskolan vid smassens. :) Tänkte prova på hur det var, å det var väl trevligt.. Lite andra föräldrar var där med sina barn, några bebisar var det också, men lite fler barn som var äldre. Alex var förmodligen yngst av alla där.. känner att det nog skulle vara roligare om han var större, men samtidigt var det trevligt att träffa lite fler folk också. Jag kan gärna gå dit nån mer gång ibland, men helst tillsammans med någon annan som har en liten bebbe.. så är det någon som känner sig manad att haka på är det bara att höra av sig. :)

Nätterna har blivit bättre med lillen också, tar oftast 4 timmar mellan gångerna inann han vaknar och vill ha mat igen.. det gör väldigt väldigt mycket för mig att få sova två timmar mer än vad jag fick för några veckor sedan då han vaknade varannan timme. Oftast på mornarna så brukar jag låta han sova med mig också, finns det något mysigare än att somna tätt intill sitt barn? :)

Mja nu väntar Camilla på mig, dags för ett till avsnitt av gossip girl! ;D höhö.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! :)



Vilka tider & vilka dagar har dom öppet?

Själv har man ju tappat bort lappen för tredje gången! :P

2010-10-26 @ 23:00:00
URL: http://sandraspjuth.bubbleroom.se
Postat av: Anonym

okej, tack så jättemycket!



jag har varit dit någon gång.

men nu har jag tänkt börja gå någon gång i veckan iallafall :)

2010-10-27 @ 23:08:13
URL: http://sandraspjuth.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0