onsdag kväll

Ja, å här sitter jag. Lille prins somnade för en stund sen, funderar på att göra lika jag med. Skulle kikat gossip girl med Camilla, men så märkte vi att vi hade ju sett klart första säsongen. :P höhö. Men andra säsongen är redan beställd, så snart kommer den. :D Hoppas innan helgen!
Varit trökväder idag, så jag och Camilla tog en promenad hem till farmor/gammelfarmor med Alexander. Ja, hon är farmor till oss och gammelfarmor till Alex om det var någon som inte förstod. ;D Det var trevligt, vi fikade, pratade och sjöng (?!) ;D Haha.

Imorron tänkte vi tre åka hem till Sarah, dit även Sirpa kommer :) Ska bli trevligt!
Planeringen inför dopet är i full gång också.. jag funderar på vad man ska ha på sig?! Tips tas gärna emot! ;D

Men nu har jag inte såå mycket mer att skriva för tillfället, tror jag ska borsta tänderna och krypa ner.

Godnatt på er! :) PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0