ny vecka, nya tag

Ja, det är så man brukar säga va? Ah, vi kör på det. :D

Hamnade här nu medan lillhjärtat sover. Han vaknar väl snart och vill ha mat igen förstår jag.. han är helt galen i mat, det är ett som är säkert. ;P Skriker som en galning så fort man är lite seg med att ta fram bröstet, haha. Så idag när han höll på att äta så tappade han greppet eller nåt om bröstvårtan, men hade fortfarande bröstet i munnen.. då skrek han raaakt ut, och jag fick styra dit bröstvårtan igen, då blev han tyst och åt på. :) Mammas lilla knubbis. ;D

För övrigt tog han & jag en ganska lång skön promenad idag, i det sköna höstvädret. Han sover jämt när jag drar honom ute, han verkar sova som bäst när man drar honom i vagnen :)
Nu sitter jag här och väntar på att Paradise hotel ska börja, ny säsong å allt! hoho :)
Sen blir det en film på ettan senare, som verkade bra faktiskt!

Justja, Alexander har fått sina första skor också! hihi, av Viktors kusin. Hur söta som helst, så det fick bli ett kort på dom och honom idag, innan vi gick ut och gick. Tröttis var han redan då. ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0