IKEA osv

God kväll!
Måndag å ny vecka då.. :) Nu är dop bokat för Alexander! Den 20 november blir det av, i seljansborgs kyrka, precis bredvid där jag bor. Skönt att ha så nära.. privat fick vi också, precis som vi ville ha! Toppen toppen!

Så blev det en sväng till klädjätten idag, med Viktor & Alexander, passade på att handla lite bodys till lillen när de hade rea där för tillfället. :)
Senare blev det en tripp till IKEA. Inhandlade två handdukar, en fårskinnsfäll att ha som lillen ska ligga på, samt en badbalja. Har ju en redan, men den känns så liten när han växer så det knakar :)

Inatt fick jag dessutom sova mer än vad jag gjort på ett braaa tag. Alexander har ju vaknat varannan timme många nätter i rad nu, så det har blivit som en vana för mig med, och jag har varit riktigt trött.. men igår var han vaken nästan heela dagen, förutom när jag och Camilla var ute och gick med han. Så inatt somnade han runt 12, och jag passade på att lägga mig då jag med. Sen vaknade han inte förrän 5 imorse.. sen tog det visserligen bara 2 timmar innan han ville ha mat igen, men iallafall. :P Han var förmodligen sådär pigg igår bara för att han sov så gott som hela lördagen..

Imorron ska vi till bvc igen, det är läkarundersökning för honom. Sen imorron eftermiddag ska vi till familjerätten, på sånt där faderskapserkännande, Viktor ska få bli pappa även skriftligt :P

Nuu ska jag ta och vila och glo på tvn!

HA DET FINT! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0