Idol ofc

Hej på er!
Kikade precis klart idol, måste säga att det var helt rätt att Minnah åkte ut.. hon var den som gjorde sämst ifrån sig ikväll, enligt mitt tycke. Jag säger bara en sak: JAY SMITH! Han var grym! :D
Lillen kikade med mig första halva programmet också.. eller kikade å kikade, han hade mycket annat han ville kika på istället. :) Sen vill han gärna ställa sig upp när jag håller i han, riktigt stark i benen är han. Liksom trycker sig upp så han står på mina lår. Sen blir ju den lille herrn tyngre och tyngre också, så det är träning för mig med. :D Haha. Ska ju till bvc på måndag igen, ska bli spännande att höra hur mycket han ökat i vikt och längd.
Annars idag har det varit lugnt, jag och mamma tog en promenad med Alexander på eftermiddagen bara. Var kallare ute idag, snöade ju visst lite också. :S

Lördag imorron, då kommer Cissi hit på besök. Det ser vi fram emot, var verkligen inte igår! <3

Nuu ska jag vänta å se om lillen vaknar som sovit ganska länge nu, vill nog ha mat snart förstår jag. Sen hoppas jag på lite sömn! :)

Godnaaatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0