hoho

Hej svejs!
Sitter här å flummar lite med Camilla för tillfället.. sonen ligger och sover, men han vaknar nog och vill ha mat snart tippar jag på.
Varit ganska lugnt idag, blev en promenad med Alex på eftermiddagen. Idag åkte även täckjackan på, för shit vad kallt det var ute. Lillen fick även sin täckoverall på sig, säkrast så :)
Annars har det varit tv åså ikväll bara.. tur det, för gossip girl-boxen kom aldrig idag, men då  bör den komma imorron istället. :D Å det är bra, för på torsdagar är det iallafall aldrig nåt bra på tv.
Lillen har badat också, å han älskar verkligen att bada.. han sitter där i vattnet å njuter, skriker inte ens när jag tar upp han. Bada är nog det bästa han vet.. ja, efter att äta då alltså. ;)
Så imorse låg han bredvid mig å mös i sängen, å jag har aldrig hört han jollrat så mycket som han gjorde då.. hihi, så mysigt att höra! Blir en liten pratkvarn av han tror jag :P Mestadels när han är vaken så har han börjat göra det väldigt mycket numera. :)

Justja, det blev lite dans för honom idag med. Haha, Camilla filmade han å lite mig när vi röjjde till fyra bugg och en coca cola. ;) Det klippet ligger på facebook om ni vill kika :P

TACK så mycket för kommentarerna Sirpa och Sarah, jag håller med jag också om att han är ruskig söt i den där mössan. :D

Tjingelingen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0