gossip girl!

Hej där!
Söndag kväll nudå, om ett tag börjar Ensam mamma söker. Ett måste att se. :D Därefter blir det väl lite gossip girl då, som vanligt. ;) Kikade hela kvällen igår med, det är ju såå bra! Vissa avsnitt är segare än andra, men så äre ju alltid.
Annars kom Viktor hit igår igen, och imorse fick jag sova ända till 11! Sjukt skönt å det behövde jag! Sova är det bästa jag vet numera, efter Alexander då såklart. :)
Men iallafall, annars är ju Alex ofta pigg om förmiddagarna, brukar vara så att han vaknar ordentligt runt 9-10snåret å håller sig vaken några timmar till efter det. Imorse var ju Viktor här, då kunde han ha lillen medan jag fick sova ut.. riktigt skönt med lite avlastning emellanåt, annars är jag ju oftast ensam med honom liksom.

Imorron kommer lill-Sanna hit! Kul att få träffa henne, det besöket ser jag å lillhjärtat fram emot. :D

Nya bilder.




Härlig sovställning. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0