godnatt sverige

Hey!
Fredag å helg igen. Skoja, det är ju lördag nu :P Hamnade här innan jag ska ta och sova jag med, precis som guldus (som pappa/morfar kallar han) gör. hihi. Haft en lugn å skön dag, blev en riktigt skön promenad på eftermiddagen med Alex, sen åkte jag med pappa och handlade tacos. Mums! Sen blev det Idol såklart, jag kan förstå att Daniel åkte för han gjorde sämst ifrån sig ikväll.. men jag tycker Geir borde åkt istället, han är ju typ en klar artist redan. Har ju varit med i norska melodifestivalen, sjunger jättebra och allt.. det där programmet är ju till för att utvecklas, därför var det inte mer än rätt att Linda åkte förra fredagen, som vunnit popstars en gång i tiden. Aja..
Camilla är ute som vanligt hon, i gävle.. det förstår jag, gävles uteliv är såå mycket bättre än sandvikens! :) har funderat lite på att gå ut nån gång innan jag ammat klart, men jag känner faktiskt inget riktigt sug. Håller mig förmodligen tills jag slutat amma, vilket säkert blir runt april-maj nästa år någon gång. Får se hur fyll man blir då när man håller sig nykter nästan 1½ år.. hehe ;p
Alkoholen saknar jag inte, men jag kan bli liite avis på Camilla å gänget som ska ut och dansa.. finns ju nästan inget roligare. :D

Jaja, får se vad som sker resten av helgen?

Eftersom det blev lite partajsnack så bjuder jag på två bilder från förra sommaren. Partysommaren 09, jag festade EXAKT varje helg från maj till oktober.. ojoj, hur orkade man :P Jag framför en fontän i gävle, på väg till förfest!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0