:/

Halloj! :)
Ska strax ner och kika tv med Camilla innan jag lägger mig, men tänkte slänga in ett snabbt inlägg först. Spenderat eftermiddagen hemma hos Sarah idag, med Camilla, Alexander och Sirpa. Det var treevligt :) Fikade och pratade, sen handlade vi en sallad på palaya. Jag bjöd systeryster också, känner mig rätt rik för tillfället så, snål vill jag ju inte vara. ;D
Fredag imorron, IDOL tajm igen :D Men jag måste säga att det här årets idol är nog de tråkigaste hittills? Visst, nästan alla är ju riktigt duktiga, MEN jag tycker folken som är med i år är ganska.. tråkiga? :S Det är ingen som har det där lilla extra, känns det som. Det skulle vara Jay Smith då iofs, som är kanonbra. Men hela programmet känns stelt och tråkigt i år. Aja, kanske ändrar sig med tiden, vem vet.

Fick höra en tråkig sak idag med, en bekant till familjen har gått bort.. typ släkt med släkten, som min mamma var assistent åt. Riktigt tråkigt att höra, hon var så gulligt och köpte kläder till Alexander också fast hon träffat mig kanske en gång för länge sedan, å bara pratat i telefon några ggr. Jag hoppas du iallafall har det bra där du är nu.. Vila I Frid Lisbeth! :/

Ner till tvn var det.. lillhjärtat somnade precis, ska ta å göra samma sak jag med om en stund.

Godnatt godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0