bvc

Hej å hallå!
Blev aldrig något bloggande igår, sorry sorry! ;) Gjorde inte mycket igår, blev en promenad såklart, med Alex på eftermiddagen. Sen kom Sarah på kvällen och kikade på tv :) Trevligt trevligt!
Idag blev det bvc igen, mamma/mormor följde med denna gången. Han är nu 59 cm lång och väger 6280 gram. Vikten ökar han på ordentligt i, så märks att han äter bra. :D hihi, min knubbis.
Var även in på öppna förskolan och pratade lite, de stängde tyvärr precis när vi kom dit.. men imorron eftermiddag funderar jag på att åka dit med lillen. :) Skönt att komma ut på något, å träffa fler barn och föräldrar. Det är väl mycket äldre barn som är där med, men brukar tydligen vara en del spädbarn med. Sen ser jag ju fram emot babymassagen som börjar i november!

Får se vad som sker resten av denna dag, Viktor skulle komma sen iallafall.
Nuu ska jag nog lägga mig å vila lite!

Ha en fin måndag! :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0