stolt :)

Hej allihopa!
Ja, här sitter jag å skriver. Jag som egentligen skulle varit på babymassage nu, men det blev inget för oss idag. :/ Bilen startar inte, det är fel på batteriet i den och det ska bytas idag.. Farmor tänkte hämta och skjutsa oss, men då hade hon svårt att ta sig ut med bilen från garaget också, pga all snö. Så det var bara att ringa och säga att vi inte kunde komma, det var tydligen två till som också lämnat återbud.  Trist när jag hade sett fram emot det, men vad gör man. :D Vi var välkomna nästa vecka istället, å då skaa vi ta oss dit :)

Shit, vad snö det kommit förresten. Jag brukar ju gilla när det kommer snö, eftersom jag inte tycker om hösten alltför mycket, men just nu känns det mest bara drygt om jag ska vara ärlig..
Får se vad det blir denna dag istället då, ska försöka mig på en promenad sen med Alexander iallafall :)

Men igår kväll, då vände sig Alexander sig för första gången från mage till rygg. :D Jag hade han liggande på en filt framför tv:n och helt plötsligt ser jag hur han långsamt lägger sig åt sidan efter en stund, å så låg han på ryggen sen. Han har ju inte vänt sig från rygg till mage än, men det är på god väg det med.. ser hur han lägger sig väldigt mycket åt sidan, behöver bara ta i lite till så har han gjort det med. Så det står inte på.. Gud vad stolt jag blev iallafall, mammas stora kille. :) Så kul när det blir nya framsteg sådär :)

Nu har jag en otålig liten kille i mitt knä, så ska avsluta här :)

Hoppas ni får en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Kikar in, söt liten kille. :) Vi var en av dem som bokade av babymassagen igår. ;P Skönt att vi inte var själva om att inte dyka upp.

2010-11-11 @ 13:47:36
URL: http://alexandrawistbacka.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0