snowy sunday

Tjooho.
Söndag kväll nu, å jag är bra trött. Lilleman sitter i mosters knä och verkar inte ha några planer på att sova än. :P Men så fort han bestämt sig för det tänker jag också lägga mig.
Inte gjort många knop idag, det snöade ju så mycket också så var inge sugen på att ta promenad med vagnen och Alexander idag, nej, han fick hålla sig inomhus med mormor å morfar. Själv tog jag en promenad i snöstormen med mp3n, rätt skönt faktiskt :)
Sen ikväll har det bara varit mcdonalds mat och tv-kik :)

Ny vecka imorron, inga direkta planer. Men på onsdag blir det babymassage, sen på torsdag börjar sån där föräldragrupp jag ska gå med i. Sen ska jag även på cellprov för första gången på torsdag också, blev egentligen kallad till det redan i slutet av aug men eftersom jag fortfarande var gravid då så har det skjutits fram. :P

Slänger upp de resterande bilderna från dopet :)






Kommentarer
Postat av: Nicklas

Aaww... Va fint! Va stor Grabben har blivit! Såg ut att ha varit ett jättefint dop!

Synd att man inte fick vara med, och bidra med en dikt eller något. Men men, det blev jättefint! så glad för din, för er skull! =)

2010-11-22 @ 08:36:46
Postat av: sirpa

åh vad fint, och lillkillen växer så det knakar, han e så go

2010-11-22 @ 12:32:19
URL: http://hhannadror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0