snöö

Hejssan!
Passar på att slänga in ett inlägg medan lillen sitter i sin babysitter. Sällan jag hinner skriva här numera, försöker ju få in ett inlägg om dagen iallafall, men det hinner jag inte jämt heller. :P Lite svårt att skriva när man har lillen i famnen också, som sprattlar och grejar :) Vill ju gärna stå i mitt knä jämt också, hehe.
Nätterna går jättebra nuförtiden iallafall.. igår t.ex, då somnade han 22.30, jag lade mig en halvtimme efter.. Somnade ganska direkt gjorde jag, sen vaknade han vid 04.30 å var hungrig. Somnade om sen, vaknade igen vid 8tiden.. sen fick han sova med mig, somnade om å vaknade vid 10.. sen sov vi ända till 11.15 :) Sköönt att det funkar så himla bra måste jag säga, å att han tycker om att sova mycket, precis som jag ;) Så är han vaken mer om dagarna nu istället, sover han då är det bara väldigt korta stunder.

Snöat har det gjort för fullt idag, så jag kände mig inge pepp på att gå någon promenad med lillen. Han fick hålla sig inomhus idag, själv gick jag ner och beställde smörgåstårta till på lördag när dopet blir av. Dyyrt blev det, men det äre värt :P Sen åkte jag en sväng till ICA maxi också, handlade hårfärg, hårspray å lite smågrejer. Tänkte följa Camillas råd och bli svarthårig, lika hårfärg som hon har nu :) Jag har ju redan mörkbrunt så det är ju ingen stor skillnad, men ändå. Det ska jag göra senare ikväll när Alex somnat tänkte jag.

Imorron tänkte vi åka till köpis en sväng, måste ha skor, byxor, leggings osv. Sen ska vi ner på kyrkan och få nycklarna till lokalen vi ska vara på efter dopet på lördag, å kika runt lite där.

Nuu ska jag pussa på min gobit!
Ha en fin måndagkväll!! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0