rocker?

Hej allihopa!
Hoppas ni har en bra lördagkväll! Jag, Alex å Sis kikade på dansbandskampen nyss, haha. Går ju inget annat som är spec sevärt bra på lördagkvällar. :S Tacka vet jag söndagar, då är det nästan alltid nåt sevärt!

Inatt kan man säga att lillen sov ordentligt för första gången en hel natt. :D Han somnade vid 11tiden igår, å vaknade inte förrän 6 imorse och ville ha mat! Sen somnade han om igen, å sov till halv9tiden ungefär, då var det dags för mat igen. Sen somnade vi om tillsammans till ungefär 10snåret. Sköönt för mig att få sova mer också, hoppas det fortsätter sådär. :)

Annars idag har det inte hänt alltför mycket. Jag, Camilla å Alex tog en promenad, så har vi kikat lite gossip girl. Dags för det nu snart igen, vi har redan sett hälften av säsong 2 nu. Man får inte nog. ;)

Lite nyare bilder, kika in hur han håller fingrarna på första bilden. Blivande rocker? ;) sötnos!









Kommentarer
Postat av: Sarah

Han är så grymt söt ! :) <3

2010-11-07 @ 14:45:14
Postat av: Malin

Vilken söt kille du har :)

2010-11-11 @ 17:00:06
URL: http://sparamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0