mys

Sitter här med min son i famnen :) Har varit på en promenad tidigare med han, ikväll kommer Sarah hit och kikar Idol. Får se vem som åker idag, skulle nästan tippa på Geir eller Andreas Weisse. Men vi får se hur de presterar ikväll.
Märks att lillen vaken längre perioder nu, å sover längre perioder. Rätt skönt det med, att man kommer in i nån sorts rutin :)

Ni får ha en fin fredagskväll!

Hittade denna på en blogg, så den slänger jag upp idag :)

När fick du reda på att du var gravid? 2009-12-15
Blev det en chock? Ja, det kan man säga. :P Blev iallafall riktigt förvånad.
Hur gammal var du? 22 år
Hade du mycket halsbränna? Ingenting alls.
Spydde du mycket? Det hände några ggr i början, men inte alls så mycket.
Hade du mycket foglossning? Nix, ingenting.
Har du fått bristningar? Tyvärr! :/
Trodde du att det var en pojke eller flicka? Jag trodde lite mer på pojke.
Vad hoppades du på? Jag kände att det spelade ingen roll alls, så länge barnet mådde bra och var friskt så var jag nöjd. Men jag blev så glad när jag hörde att det var en liten kille på ultraljudet :)
Gick du över tiden? Ja, 11 dagar, sen blev jag igångsatt.
Födde du för tidigt? Nej.
Hur var förlossningen? Värkarna var jobbiga, men utdrivningsskedet var inte alls så farligt som jag trott. I det stora hela var det inte alls så jobbigt som jag hade trott innan.
Blev du sydd? Ja, lite grann.
Dragen med sugklocka? Mm, de var tvungen att använda det lite, men inte alls så mycket.
Hur många var inne i förlossningsrummet? Viktor, barnmorskan, undersköterskan, å nån annan som kom med sugklockan.
Hade du någon nära med dig? Viktor.
Vilket BB födde du på? Gävle
Hur stor var bebisen? 54 cm lång och 3900 gram.
Vad fick han heta? Alexander Carl Murhagen
Var allting värt det? Helt klart!!! :D Det lyckligaste ögonblicket i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0