måndag igen

Ny vecka, nya tag. Otroligt vad denna höst gått fort, nu är det ju snart vinter! Jag som tycker höstarna brukar vara så sega annars :P
Blev aldrig något skriva igår.. hade iallafall en trevlig söndag, det blev en långpromenad med Sofia och Alexander, var ju ett tag sen hon och jag träffades också så det var myckeet trevligt :) Senare kom Viktor hit, för mig blev det massa tv :)
Blir nog ganska lugnt idag, promenad senare bara. Imorron blir det valbo en sväng, tänkte kika om jag hittar något fint att ha på dopet. Inte nu på lördag, men nästa så blir det ju av. :D iih, spännande. Prästen kommer hit nästa onsdag och pratar/planerar också.
Sen nu på onsdag ska jag och Alex på babymassage på bvc. Ska bli himla roligt, kul att få träffa fler mammor och bebisar också :) Ser vi fram emot! Hoppas Alexander gillar massagen också, som han får av mig. :D

Det var allt för mig just nu, hörs kanske sen! ;D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0