Julskyltning osv

Hej!
Sorry för mitt dåliga bloggande, jag går ju mest runt å bär på en bebis hela dagarna, å han vill inte att jag ska skriva alltför långa inlägg här. :)
Mest hållt mig inomhus hela dagen, tog en kort promenad nu på kvällen bara men det gick ju inte att gå alltför länge i den här kylan.. usch, måste det vara så förbannat kallt?! -10 ute idag, lilleman fick då hålla sig inomhus iallafall. Annars idag har det inte blivit mycket gjort, kikade några sunes jul-avsnitt med Camilla. Ett måste när julen snart är här. :)

Igår var jag in en sväng på julskyltningen med Alexander. Mötte upp Sofia å hennes vän Frida först, å gick med dom en stund. Sen kom mamma å pappa, så åkte jag hem med dom. Hittade iallafall en jättesöt tomtedräkt till Alex som han ska få ha på julafton! :D hihi. Jättesöt! Sen handlade jag bara ett par "raggsockor" å två par strumpor åt han. Sånt behövs alltid.

Förresten så har lillen blivit jäätteduktig på att sova om nätterna, i fredags kväll somnade han strax före 10 å sov ända till 7.10 morronen efter! :) Vaknade upp och ammade han å bytte blöja, så var han vaken en stund och somnade igen. Sen vaknade han till lite mer efter 9, jag ammade han å han somnade om. Sen sov vi ända till 11.30. Riktigt skönt, å bra att han är en sjusovare som mig. ;D

Lite nyare bilder, på det absolut finaste jag vet. <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0