Jahaja

Lördag kväll då, dålig uppdatering från mig igen! :P Men så kan det gåå..
Ja, vad ska man säga? Här händer inte alltför mycket för tillfället. Ska väl se dansbandskampen eller nåt med pappa och Alexander snart, haha. Å senare blire nog skräckis med bror.. the grudge 2!! :D wohoo! Måste se trean sen också. Var inte igår man drog igång en skräckis så nu äre på tiden.

Igår var vi hem till Sirpa! :) Hur trevligt som helst, och good mat blev vi bjudna på! Alexander var på så bra humör när vi var där också, så himla glad och log jättemycket. Jag bara smälter inombords när han ler, som han gör jättemycket numera varje dag.. jollrar och "pratar" gör han jättemycket med. Så glad och snäll jämt! Helt otroligt vad stolt jag är över detta barn. Myyysbebis!! Massa kärlek!

Nästa vecka är typ fullspäckad.. valbo på tisdag, babymassage på onsdag, sen kommer även prästen hit då med å vi ska åka och hämta dopklänningen. Sen på onsdag kvällen kommer någon hit som ska prata om försäkring för Alexander. På torsdag skulle Viktors två vänner komma hit å hälsa på, sen är ju dopet på lördag!! Beställa smörgåstårta å fixa massa med. Gå och kolla lokalen vi ska vara i efter dopet osv.
Jaa.. jag ska försöka hinna blogga emellanåt iallafall!

Nu ska jag ner och sätta mig framför tvn och gosa med han jag älskar mest på jorden. Alexander Carl Murhagen. :) <3

Hoppas ni får en finfin lördagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0