hey now

Hej hopp!
Sonen somnade precis, jag tänkte ta och göra samma sak jag med. Kikade nyss på gossip girl, Camilla skulle se ett avsnitt till hon men jag tar det imorron istället. Idag följer jag hjärnan istället för hjärtat, hehe. Nej jag är faktiskt ganska trött också!
Har annars idag bara tagit en promenix med Alexander, å sen tagit det lugnt.
Helg imorron.. halloweenhelg för 17. Antar att de flesta av er ska ut och partaja järnet? Själv har jag bara Idol inplanerat imorron med Sarah å Camilla, träffa Sofia på söndag, sen får vi se. Eftersom det är skräckens helg borde jag ju dra igång nån bra skräckrulle.. var inte igår jag kikade på skräckfilm, och jag älskar ju verkligen det såå varför inte :)

Idag slänger jag upp en annan bra låt.. riktigt fin enligt mig!
Godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0