bvc

Hej å hå!
Ja, här sitter jag och skriver. En sovande son i rummet bredvid, och en syster bredvid mig, som smådrygar lite. Men jag älskar henne ändå. :) Hon var lite smågrinig innan, men så sa hon att nu ska hon bli lite full på coca-cola och det värsta var att hon verkar ha blivit det också. :o
Ja ni.. idag var vi på bvc igen. Nu är lillen 62 cm lång och väger 7310 gram! Shit, vad han ökar i vikten. Lill-knubbisen. :D Undra vad han kommer väga när han är ett år. Iofs så minskar han ju lite sen när jag slutat amma, men det är ju ett tag dit med. Nästa gång vi kommer dit är han 3 månader, då är det dags för spruta också.. uuh, får se hur det går, jobbigt om han blir ledsen som han antagligen kommer bli. Men det är ju viktigt att han får den.
Sen ikväll kom Viktors två vänner hit och hälsade på, skittrevliga var dom! :) Så det var trevligt.

Nu tänkte jag ta och sova sött strax. Imorron är det lite saker som ska göras, ska först iväg med pappa och handla lite inför lördagen. Så ska jag hämta smörgåstårtorna också.. så imorron kväll blir det en sväng till kyrkan och förbereda lite med.

Ha det fint allihopa, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0