babymassage

Hallå hallå!
Idag var vi på babymassage för första gången! Det var trevligt, höll inte på att massera så jättelänge men vi fick med olja hem och papper på hur vi ska göra, så kan man fortsätta göra det hemma. Alexander verkade gilla det också, han jollrade på och var lite uppe i varv innan vi började, men så fort jag började så blev han tyst :) Sötplutten.
Efter massagen var det bara fika och så. Jättetrevliga tjejer som var där, å sööta bebisar. Jag är ju van att Alex är så stor men nu blev han minsann lite mindre bredvid de andra bebbarna, för han var yngst i gruppen. Men det syntes ju inte alltför bra ändå heller eftersom han är bra stor för åldern. :) De flesta andra var 4-6 månader.

Ja ni, sen idag trotsade jag vädret och tog mig en promenad i stormen, Alexander fick vara hemma med moster och morfar. Blir väl bara chill ikväll, tv och så. Imorron ska vi bege oss iväg igen, jag och Alex, för då är det dags för föräldraträff för första gången. Får se hur det är, måste säga att det är himla skönt för mig att komma ut och träffa lite folk, spec andra mammor. Det behöver man, blir lätt uttråkad av att bara gå hemma.

Sen kl 13 imorron ska jag till sjukhuset för cellprov.. usch, ska man behöva lägga upp sig i stolen igen. Less på det, tycker det är rätt obehagligt också. Men skönt man har vänjt sig lite nu iallafall :P

Så är det helg sen, vad händer dådå hörrnini? :)

Vackra du! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0