2 månader <3

1 november idag, det betyder att Alexander har sin tvåmånadersdag :) Helt otroligt vad tiden rinner iväg, två månader sen jag fick det bästa som någonsin har hänt mig. Viktor myser med han inne på mitt rum nu, nyss hade han tydligen gett ifrån sig det största leendet som Viktor sett. Sötunge! Han är så glad, min lille grabb :) Igår var han såå glad hela dagen också, jollrar, skrattar å ler om vartannat. Det är fortfarande väldigt sällan han är grinig också, oftast bara när han är hungrig, eller när han vill ha närhet.. Älskade älskade du. Dig ska jag göra allt för! <3

För övrigt mår jag mycket bättre idag.. fortfarande lite tung i huvudet, men det var nog ingen mjölkstockning som jag trodde, sköönt det.
Imorron blir det bvc igen, ska bli spännande att se hur mycket han ökat i vikt och längd. Hehe, lille knubbisen.

Nu blir det tv om en stund, hoppas ni mår bra!

Pussis


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha men jaa gör det Ullis ;D

Kan jag söka in till bonde söker fru haha

2010-11-01 @ 20:57:48
URL: http://lindasmith.blogg.se/smith

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0