Lååånghelg

Yeah, I love it. Nu har vi ledigt ända till tisdag, och då drar vi iväg till järvzoo. :D Wiho! Hade bara redovisningar idag på eftermiddagen och det gick kalas. Fick sluta över en timme tidigare dessutom. Nu är jag bara hemma, blev en svängom på ica. Om en timme blir det mcdonalds med Sarah också, blev svårt att stå emot där. ;P Men kanske en promenad efteråt!

Drömde inatt att jag födde barn också. Å det gjorde ju inte ett dugg ont?! :O Jaa, tänk om det vore så bra i verkligheten. ;) Jag längtar iaf obeskrivligt mycket till augusti, och tills jag får träffa dig, underbara lilla ögonsten. Att känna dina sparkar och rörelser är alltid en lika fantastisk känsla och jag älskar dig över allt annat!

Puss på er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0