Freeedag

Hej härliga fredag!
Nu är äntligen tentan avklarad, har man den skiten ur världen... frågan är hur det gick. Hoppas jag klarar godkänt bara, så är jag nöjd! Hann hem till Våra bästa år också, inte illa alls. ;)
Nu håller jag på och tvättar och städar lite, senare ska jag handla å fixa lite, funderar på att göra tacos ikväll. Det slår ju aldrig fel. :) Camilla å Sarah ska ut i gävle ikväll, vi tänkte köpa ett "tjejkvällsspel" som Sarah hade hittat på Önska, med massa roliga frågor. Kan nog bli riktigt skoj. :D Så jag blir med när de förfestar hos Sarah, sen får jag låna Sarahs golf och skjutsa dem in till gävle.

Magen igår, inne i vecka 25. (24+4 igår). För er som inte vet varför jag skriver sådär t.ex så betyder det att det är alltså 24 fulla veckor som gått, samt 4 dagar igår. Så på söndag har jag gått 25 fulla veckor och går då in i vecka 26 istället. :) <3








Kommentarer
Postat av: Linda

Oj oj, vilken mage, så himla fin :)

Kan du inte ta en helkroppsbild? alltså så att man ser hur hela du ser ut med goa magen :)

2010-05-09 @ 22:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0