Yeeah

Halloj!
Duggan gjordes imorse, och jag klarade den också. :) Några fel blev det ju, inte så konstigt med allt som skulle präntas in i huvudet. Men jag hade rätt på alla 10 fågelljuden, å på alla knopparna iaf :D Wiiho, skönt det är över!
Har väl typ sommarlov nudå, skulle man kunna säga. ;) Inte illa alls! Första sommaren på flera år som jag är ledig också, inte helt fel det heller. Förutom nudå när jag jobbar lite på dagis.. Har ju dock mycket annat som ska fixas å göras, så någon jätteslapp latsommar blir det väl inte för det. :P Det är klart det blir det emellanåt, men jaa. Skolorna hinner säkerligen börja, å semestrarna hinner ta slut innan vårt lilla pyre vill kika fram också. :) Känns som en otroligt lång tid ändå, att hela juni, juli och nästan hela augusti (eller kanske hela?) ska hinna gå innan han kikar fram. Men jag längtar, något oerhört! :) Annars brukar det vara jobbigt när sommaren tar slut, jag brukar inte gilla augusti när man ska börja om på nytt med saker igen, och det går mot den trista hösten. I år blir det annorlunda. :D Visar sig om man får en jobbig sommar också med magen i värmen, eller om det kommer flyta på bra ändå. Jag kommer nog inte klaga spec ändå de dagar det regnar. ;p

Man har sina fördelar när man är gravid också, som sagt. Fick ett bevis idag när jag skulle ta bussen in till gävle, å det var smockfullt i den, så jag å de som klev på vid hållplatsen vid mossvägen var tvungna att stå. När en person sen skulle hoppa av vid valbo, så var en av tanterna vid samma hållplats som mig beredd att sätta sig, men sen tittade hon på mig och frågade om jag ville sitta där istället. Jag sa att det var lugnt, å hon envisades flera ggr. Men jag fortsatte att stå ändå jag, var ju inte alltför lång tid innan jag skulle hoppa av ändå, å det gick ju bra. :) Men snällt å fråga iaf. :D

Får se vad som sker ikväll, ska nog bara ta det riktigt lugnt skulle jag tro.. skönt skönt! :)

Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0