Sunnyyyy

Hejs!
Sitter hemma förtillfället, sov till 11.40 idag, inte likt mig numera att sova länge. Men somnade ju inte förrän 2-halv 3 tiden heller, var helt enkelt inte spec trött igår kväll. :p
Ska väl snart hem till mamma och dom, glo på bröllopet med pappa och Camilla :)

Btw, igår när jag vägde mig hos barnmorskan hade jag bara gått upp ett kg sen sist. Så väger 58 kg numera.. bara gått upp 5 kg allt som allt, får se hur mycket mer det blir innan lillen kommer. Känns skönt att man inte kommer behöva ha mycket att gå ner sen iaf.. det är väl bara magen som kommer behöva tränas en del, är ju där allt sätter sig för mig :)
Hände en ganska rolig grej igår också, när jag, Sarah, Camilla å Linn var på väg upp till Hemmakväll. Jag å Sarah gick lite före Camilla å Linn, så gick vi förbi ett gäng män i kanske medelåldern eller nåt, som satt på Tonys uteservering å drack. Såg att dom stirrade som fan på oss, sen berättade Linn att nån av de sagt typ: Shit, såg ni vilken stor mage!

HAHA :) Skrattade ordentligt när jag fick höra de.. som jag skrivit förut så ser man ju att rätt många stirrar som inte känner en, men roligt när man får höra en kommentar också. De där kanske var fulla också å inte fattade att jag är gravid, kanske trodde att jag bara hade en jävla stor mage iaf :p vem veet :p

Nu ska jag käka tacosresterna, sen dra mig iväg.
Ha en bra dag då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0