sunnnny

Hej hopp!
Vädret är vääldigt till å från idag, sol ena stunden å bara grått å blåsigt andra. Men just nu är det sol, så jag tror jag ska sätta mig och steka en stund här utanför nu. :))
Ringde på här tidigare idag, å jag som nyss hade duschat gick ju omkring halvnäck. :p så jag ville inte öppna dörren utan ropade bara å frågade vem det var istället.. så var det tyst, å jag ropade igen. Hörde jag nån mansröst som sa att han hade något erbjudande till mig, jag sa då att han kunde lägga det utanför dörren vad det nu var. Så kom det in ett brev i brevinkastet där det stod om Jehovas vittnen och jag kunde få gå på en gudstjänst av dem imorn förmiddag. Hmm.. njaee jag avstår nog ! ;)

Får se vad denna dag bjuder på annars, ska hem till mamma å dom senare. Camilla hade laddat hem "Farsan", den mååste jag få se. ;D
Imorron ska jag börja städa å packa lite grann.. fönsterputsning m.m. Segt om det blir bra väder bara! :P På måndg kommer de å besiktar lägenheten också.

Ha en fin dag i solen då vettja. :)) Nu försvann den igen, men kommer förhoppningsvis tillbaka!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0