jobbigt

Hej på er!
Äntligen hemma, blev en lång jobbdag i värmen idag.. första gången jag kände när jag jobbade att det var jobbigt i värmen med magen. Kändes tungt och jobbigt.. Kan ju ha berott på att vi gick en promenad med barnen för att plocka blommor, å det blir inte enklare av att ha en drös att hålla reda på :) Sen var de flesta barn väldigt uppspelta idag, de lever väl ut nu när de vet att de har sommarlov snart. ;) Hade inte varit jobbigt annars, men med min mage å i den här värmen så blir det det.. helt slut nu.
Ska hålla mig inne resten av kvällen nu, sol har jag fått på mig ändå så det räcker gott å väl :P Sova i hyfsad tid blir det att göra också, sköönt! Men nu ska jag strax laga ihop lite mat, sjukt hungrig!
Får se vad som händer imorron, på kvällen ska jag iaf åka och vara barnvakt igen till töserna :)

Have a nice evening :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0