shopping

Hellu!
Kom hem alldeles nyss, blev en tripp in till köpis idag med mamma. Först var vi hem till Anna och hämtade babyliften till vagnen. Fick även med hjulskydd, tre st regnskydd, två myggnät, en väska att ha allt i. :) Tuseeen tack!
Sen blev det en sväng på IKEA, inhandlade lakan, täcke å påslakan till spjälsängen, samt ett skydd man ska ha runt spjälsängen. Så blev det även ett skötbordsunderlägg. Har det mesta till lillen nu, men lite mer saker ska ju inhandlas innan han kommer. :)
Så blev det även en kebabtallrik för oss inne på köpis, blev sen hem till dem en sväng å nu sitter jag hemma.
Imorron har jag tandläkartid faktiskt, inte varit där på över 1½ år.. behöver inte komma oftare pga att jag inte haft nå problem med dem :) Hehe, hoppas det ser bra ut imorron också bara!

Nuu ska jag väl hitt på nåt annat!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0