Seegt

Var besiktning av lägenheten nyss, den gick igenom förutom de jävla brännmärkena som är på golvet från plattången. Så det blev det en kostnad på, drygt värre.. Men men, Stefan får ju chansen att byta golv här sen iallafall om han skulle vilja det :)
En roligare sak var att igår när jag städade/packade så hittade jag 500 spänn i ett kuvert i hyllan. Haha, måste fått det i present för nåt år sen eller nåt, så har jag lagt det där å sen heelt glömt bort det :) Då blev jag glad!
Ska skicka iväg lite papper åså idag, sen funderar jag på att ta mig en tripp in till valbo faktiskt, kika på lite fler bebiskläder. :))
Imorron fyller jag 23 år också, ojoj vad tiden flyger fram. Men jag känner mig inte såå gammal än ;D Idag fyller ju söta lilla Hailey 3 år också, graaattis till henne! :D

Ha en bra dag dåå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0