:S

Jobbat 9.30-17 idag, blev en halvtimme extra. Imorron går jag 8-13 bara, sen har jag heelg, ska bli riktigt skönt! Dagen idag var skön ute i solen, men jag blir ju samtidigt riktigt seg å trött av den också..
Gjorde dessutom en vurpa idag :P Gick på nån stock eller nåt, så ställde jag mig på en grej som var på stocken typ som jag trodde satt fast, vilket den inte gjorde utan den vinglade till å jag flög ner på marken. Haha.. värsta synen. Men som tur var slog jag inte i magen, då hade jag ju blivit skitnervös. Hamnade på sidan, mer mot rumpan typ.. men tror jag fick lite små sammandragningar av det faktiskt, de första jag haft isf.. kändes som en svag mensvärk. Förmodligen för att jag blev lite nervös å stressad vid situationen, just bara för barnets skull såklart. Men han rör sig som vanligt inne i magen, så det är ju lugnt. :) Men oron fanns där såklart, sen har jag ju skrivit hur nojjig jag är av mig. :P

Ska det bli kasst väder imorron? Seegt för alla studenter. :/ Fan, de som hade bra väder senast var 88orna, sen har det bara varit skit åren efter det.. när jag tog den 06 så var det sjuuukt varmt! Men vissa i gävle tar väl idag om jag inte har fel? Tur för dom. :P

Jaa nu ska jag ta å göra lite mat å bara chilla. :)

Pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0