Natti :)

GOD kväll :)
Blev en helt okej fredag, var hos mamma å dem en sväng på eftermiddagen. Därefter blev det en tripp in till köpis med Kim å Christofer, jag hakade väl mest på som sällskap. En tunnbrödsrulle fick jag i mig där inne iaf. :P
Drog hem å jag fick skjuts till Sarah, där Camilla redan var. Kim å Böcker kom sen också, å även Fanny å hennes syster :) Därefter kom även Erik. Rätt trevlig kväll, sen blev det kharma för de flesta av dem å jag promenerade hem.

Imorron ska jag haka på Sarah till hennes mamma i kgn :) Tänkte sola där, hoppas på fint väder så vi kan bättra på brännan ännu mer. Sen på kvällen funderar vi att gå på "Terror på elmstreet", den nya skräckisen som jag så gärna vill se. Vill se Sex and the City 2 också, men nästan så skräckisen känns mer lockande. Bara att hojta till om någon vill haka på. :D

Men nu är det en trött Ullis som skriver, så jag säger tack å godnatt för mig! :)

Pussis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill se sex and the city 2 ;)

2010-06-05 @ 17:41:24
URL: http://lindasmith.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0