hmf

Ja ni, då var söndagen snart över.. blev en ruskigt skön kvällspromenad i skogen med Sofia. Nu har jag gett dokumentären med Michael Jackson - this is it en chans också, men det var inte mycket att hänga i julgranen! Orkar verkligen inte se klart den filmen.. lite bra låtar emellanåt såklart, men de kan jag väl lika gärna lyssna på när jag vill. Men man lär ju prova för att få veta.
Ska tydligen bli toppenväder i veckan, det GILLAS MYCKET! :) Jobbar på onsdag vad jag vet nu, får se om det blir något mer. Annars har jag inga riktiga planer. Vad ska ni göra på midsommar?! Är det någon som ska vara nykter och inte har något att göra? Tveka inte att höra av dig/er isf, för jag är en av dom.. Alla ska väl festa, å jag har ingen större lust att haka på till en fest nu när jag är så gott som höggravid. Det lockar mig inte ett dugg.

Men det visar sig, å ödet bestämmer allt. :P höhö.

Tjingeling, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0