heemma

Då var jag hemma! :) Inte varit det sen imorse, jobbade ju först 7.30-15.30. Var trevligt å gick bra som vanligt, höll oss mest utomhus såklart. Sen direkt efter jobbet begav jag mig hem till Nova & Hailey, för att sitta barnvakt ikväll. Fick även mat där idag, samt glass å jordgubbar. :) muuums. Blev klar tidigare än förväntat, så pappa hämtade upp mig sen.
Nu ska jag chilla innan jag går å sover, jobbar 9.30-16.30 imorron. De frågade på förskolan idag om jag vill jobba tre veckor i sommar också, de två sista veckorna i juli och den första veckan i augusti. Jag tackade ja till den första veckan, å sa att förmodligen blir det väl de två andra med, men det är ju inget jag kan lova till 100 %. Är ju väldigt långt gången då, och beror ju helt på hur man känner att man orkar. Men jag har ju mått bra under hela graviditeten, å jag hoppas det fortsätter så.. :) Blir väl kanske att allt kommer på en å samma gång den dagen jag ska föda istället, å smärtan kommer som en chock när jag haft det så enkelt innan. :P Vem vet.

Planer för helgen då?! Hoppas påå finväder iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0