glad midsommar

Sent blogginlägg denna fredag, straaax lördag :p Får önska er alla en glad å trevlig midsommar, hoppas ni har en kanondag/kväll!
Själv har jag hängt hos mamma å pappa hela eftermiddagen typ, käkade där å sen fastnade jag i Sims 2 som jag inte har spelat på ett bra jävla tag. Snacka om att jag kommer hamna bra mycket framför det nu när jag flyttar dit. :P Bra att spela spec om man vill få tiden att gå också :)
Så blev det en tripp till Sarah. Jag, hon och Camilla satt ute på balkongen hela kvällen nästan. Blev ju skönt väder. Sen skjutsade jag in dem till Torsåker, de skulle på det där gästis, såå hoppas de har skoj nudå :) Får ju höra allt som vanligt imorron, skvaller skvaller är något jag älskar. ;D hihi.

Själv ska jag nog ta å krypa ner om en stund, lite läsning av veckorevyn innan jag somnar!

Hörs! Godnatt å puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0