FRIDAAY

Hejsan hej!
Ska strax äta, sitter å försöker få tag på sandvikenhus också, men de vill ju inte svara! :S suck. Jaja, blir hem en sväng till mamma å dem å äta tårta, bror Stefan fyller ju 29 år idag. Grattis grattis! :) Grattis till pappa också som fyllde i lördags! :)

Annars får vi se vad som händer idag, ser lite blåsigt å molnigt ut ute just nu.. om jag joinar girlsen innan de drar på Kharma, eller om jag drar hem till Sofia eller nåt annat :)

Har så jävla mycket frågor jag vill få svar på också, gah. Eller mycket å mycket, några iaf! Ja, jag är en nyfiken person, oftast :P Å spec nu i det här fallet! Men jaa.. jobbigt att fråga, kan inte svaren bara komma ändå liksom? Vore så mycket enklare... :S

Äh..

JAJA, ha en fin fredag ni alla :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0