:)

Godkväller!
Precis ätit mat.. fiskpinnar, potatis, ärtor och remouladsås blev det :p Nu är jag skapligt mätt, ska strax ta tag i disken och sen då? Ja, jag drar väl igång lite fler avsnitt av Ebba & Didrik då, i brist på annat. :D
Jobb imorron på tallåsgården igen, 11-16.30. Skönt med lite kortare dagar när man är tjockis som mig. ;p men jag klarar ju heltid fortfarande också, nästa onsdag skulle jag jobba 7.30-16 :) Får se om det behövs något mer i veckan nu eller om det blir chill.. imorron kväll tänkte vi ha filmkväll iaf, jag, Sarah å Camilla. :)

Var hos mamma och dom tidigare, färgade utväxten och var ute och solade en sväng i solen som kom fram senare, med Camilla. Så köpte jag även en bilbarnstol av två grannar till mamma å pappa. Deras son är nu 9-10 månader och har växt ur den, så då var det ju ett bra tillfälle för mig att ta den. :) Kan ha den från att lillen föds till att han är ca 9 månader.. får se när han växer ur den helt enkelt. Fick även se deras lilla son, å han var såå sööt :) Fick mig ju bara att längta ännu mera.
Jag fick iaf barnstolen för bara 200 kr, ett jättebra pris när man tänker att de köpte den för mindre än ett år sedan, för ca 1500-2000 :) De sa ett tag att jag kunde ta den gratis också, men det vägrade jag gå med på. Nån måtta får det vara. ;)

Nuu ska jag diska!
Ha en fin kväll! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0