congraats

Man får gratulera alla studenter idag då! :) Jäääkla otur med vädret, det förstör ju stämningen så mycket skulle jag ha tyckt, spec när det regnat heela dagen. Men förhoppningsvis har de väl riktigt roligt ändå! :P
För precis 4 år sen och 2 dagar sen idag så tog jag min student. En underbar dag :) Eller ja, krogen på kvällen var väl inte sådär skitkul, var som vilken krogenkväll som helst kändes det som. Men klassfesten innan det, å hela dagen i övrigt var grym.. det allra roligaste var ju ändå när vi åkte runt på studentflaket å vrålade. :)
Jävlar vad fort tiden går, tycker inte alls det känns som spec länge sen.. men 4 år känns ändå som en lång tid! Om fyra år till är mitt barn nästan fyra år. Ojojoj. :)

Blev att jobba till 16.30 idag istället för kl 13.. lite extra timmar tackar jag inte nej till. Fick vara inne och jobba med småbarnen idag istället, gick bra och var en rätt lugn och skön dag. De är ju för söta de små liven. :) Det är roligt på olika sätt att jobba med små och stora barn tycker jag, går inte att säga vad som är roligast.. varierar väl lite med olika förskolor också såklart.
Men nu känner jag att det är ruskigt skönt med helg! Får se vad som händer idag... Camilla å Sarah ska ut iaf, sällskapar väl dem lite innan då kanske, får se om det blir några fler med också.
Sen visar det sig väl helt enkelt, resten av helgen.

Jaa nu ska jag ta å fixa mig lite mat iaf..
PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0